Pasidalinta Europos ikimokyklinių įstaigų patirtimi taikant garsino skaitymo metodus

Balandžio 9 d. Kairių lopšelio-darželio ,,Spindulėlis“ ikimokyklinio ugdymo mokytoja Asta pasidalijo gerąja patirtimi iš tarptautinės „Erasmus+“ 1 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo mobilumo projekto Nr.  2024- 1- LT01-KA121-SCH-000229343/ SRZ-531(3.54E)/ SU-581 vykdomame mišriame mobilumo vizite – mokymuose „READING ALOUD Methods in European Preschools“ Vienoje, Austrijoje kovo 24-27d. Šių mokymų tikslas – dalintis pažangiausiomis praktinėmis žiniomis bei metodais, skatinančiais mažųjų kalbos ugdymą per garsinį skaitymą. Mokytoja pristatė tokius metodus kaip „Kamishibai“ (tradicinis japoniškas „popierinis teatras“), „Trijų savaičių pasakojimo metodas“, „Bablarna“ ir „Skaitymo krepšio“ Bornholmo modelį, inovatyvią priemonę „Toniebox“. Taip pat aptarė ir kitus skaitymo metodus: „Šokio istorija“, „Knygos pokalbis“, „Skaitymo krepšelis“, „Trijų savaičių pasakojimo metodas“. Perteikta mokymų patirtis suteikė mokytojams naujų idėjų, kaip paįvairinti garsinio skaitymo veiklas, skatinant vaikų kalbos raidą, kūrybiškumą ir meilę knygoms, kaip sukurti dar patrauklesnę ugdymo(si) aplinką mažiesiems.